Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικος μεσαίωνας

Σκίζει η μικρή μας πολιτεία.Παρατηρώ μια στασιμότητα.Μας έπιασε το πνεύμα των Χριστουγέννων.

Μέρες που είναι,να μη μιζεριάζουμε.Εγώ μόλις μπει ο Δεκέμβρης θα σπάσω τον κουμπαρά να χυθούν τα χάλκινα που με τόσο κόπο μάζεψα,θα τα μετρήσω,θα τα πάω στο φούρνο της γειτονιάς που ξέρω πως τα θέλουν και θα κάνω τον Χριστουγεννιάτικο προγραμματισμό μου για τα δώρα.Ευτυχώς που υπάρχω κι εγώ να σπρώξω χρήμα στην αγορά αν και μου φαίνεται πως δέν φτάνω.

Δέν πειράζει όμως,έχω ελπίδα και πιστεύω ακράδαντα στο δόγμα του καπιταλισμού που είναι σε πλήρη εφαρμογή στην χώρα μας.Θα ξεπαστρέψουν τους μισούς από μας έτσι ώστε το κατά κεφαλήν εισόδημα να διπλασιαστεί.Μεγάλα μυαλά.Κι εμείς ακόμη πιο μεγάλα.Δέν κοιτάμε να μην ξεπαστρέψουν κανέναν μόνο κοιτάμε να είμαστε εμείς αυτοί που θα ξεπαστρέψουμε τον δίπλα μπας και γλυτώσουμε.Έλληνες,σπουδαία φυλή.Και έξυπνη.Μέχρι και διαστημική βάση θα αποκτήσει.

Αλλά τώρα έρχονται Χριστούγεννα.Το εορταστικό πνεύμα θα χτυπήσει τα κεφάλια όσων ακόμη τα έχουν στη θέση τους.Άσε το άλλο.Τα Χριστούγεννα έχει δουλειές.Θα πάνε οι Έλληνες να δουλέψουν στα jumbo και στα public.Όχι για τα λεφτά,η πληρωμή είναι συμβολική.Θα πάνε για την Ελλάδα.Για να στηρίξουν αυτούς τους κολοσσούς οι οποίοι με τα έσοδα των εορτών θα στηρίξουν τα κρατικά ταμεία αλλά και τους ασφαλιστικούς φορείς.Είναι γνωστό πως εμείς οι Έλληνες έχουμε την αλληλεγγύη ως ύψιστο αγαθό.Πληροφορίες δε αναφέρουν ότι η πλειοψηφία των εποχικών θα είναι γιατροί.Οι απολυμένοι του Άδωνι.

Παιδιά οργανωθείτε.Έρχονται Χριστούγεννα.Το ότι υπάρχουν πάντως,εμένα μου δείχνει πώς δέν υπάρχει θεός.Δηλαδή σοβαρά τώρα,μπορεί να πιστεύουμε πως κάποιος παντογνώστης,πανταχού παρόντας και τα συναφή θα έριχνε βλέφαρο προς Ελλάδα 2013 και θα έστελνε παρολ αυτά το γιο του να μας σώσει?Θα μας άφηνε να πνιγούμε στα σκατά μας.Προφανώς δέν μπορώ να ξέρω βιωματικά καταστάσεις σε άλλες εποχές πάρα μόνο την δική μου.Αναρωτιέμαι όμως.Ακόμη και στο μεσαίωνα,την υποτιθέμενη  πιο σκοταδιστική εποχή της ανθρώπινης φυλής υπήρχαν άνθρωποι που καιγόντουσαν ζωντανοί από τα καθεστώτα για τις απόψεις τους.Σήμερα,τόσους αιώνες μετά,ξέρετε κάποιον που να έχει το οποιοδήποτε καθεστώς ανάγκη να τον κυνηγήσει τόσο για την στάση ζωής του και τις θέσεις του;Εγώ όχι.

Καληνύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου