Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

SILVER ALERT-Ντροπή αγνοείται

O ΣΥΡΙΖΑ κάλεσε τους Έλληνες σε συγκέντρωση στην πλατεία Συντάγματος.

Οι σκέψεις πάντα οι ίδιες.

Να κατέβω να υπερασπιστώ έναν λαό λοβοτομημενων?Θα κατέβω.Δεν μου πάει να κάτσω σπίτι.Και αν...?

Κατεβαίνω.Τρεις κι ο κούκος.Για τους τρεις δεν είμαι σίγουρος,τον κούκο τον είδα σίγουρα.Μέσος όρος ηλικίας(του κούκου) άνω των πενήντα.Που είναι οι νέοι?Στα ΜΑΤ μάλλον...

Ο Λαφαζανης χαιρετίζει την συγκέντρωση κάπου πίσω μου.Την βλέπει μεγαλειώδη.Η εγώ η αυτός ζει σε παράλληλο σύμπαν.Τώρα νιώθω διπλά μαλάκας.Γιατί δεν καθόμουν σπίτι τελικά να δω CSI?Έτσι κι αλλιώς πάντα υπάρχει μια καλή δικαιολογία.Πάντα κάτι φταίει.

Δεν φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ,δε φταίει η Χρυσή Αυγή,δε φταίει ο Σαμαράς,δε φταίει ο καιρός.

Φταίει ο αδιάφορος,λοβοτομημένος,αναξιοπρεπής,χαφιές,γλοιώδης Ελληναράς.

Μάλλον και την επόμενη φορά θα είμαι στο δρόμο.Μάλλον και πάλι θα αισθάνομαι το ίδιο μαλάκας που λείπουν όλοι την στιγμή που παίζεται η επιβίωση μας.

Αλλα να σου πω κάτι τώρα σιχαμερέ Ελληναρά?

Άντε μου στο διάολο.Γελοίε τύπε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου